مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-14حوادث

از افزایش 17 درصدی «کشفیات» تا افزایش 51 درصدی «دستگیری سارقین» در گلستان


رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گلستان گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش 17 درصدی کشفیات در استان گلستان بودیم همچنین شاهد افزایش دستگیری 51 درصدی سارقان در گلستان نیز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پس از سرقت کابل برق و مخابرات توسط سارقین در استان گلستان شکایتی از سوی شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات مطرح شد و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

پس از مدت ها فعالیت اطلاعاتی و پلیسی در نهایت 13 نفر از اعضای این باند و مالخران مرتبط با پرونده شناسایی و در عملیات های پلیسی دستگیر شدند.

این متهمان حدود یک ماه است که در استان گلستان فعال بودند و با بریدن کابل های برق و مخابرات حدود 2 میلیارد تومان به شبکه برق و مخابرات خسارت وارد کردند سارقین، سه دستگاه خودرو داشتند که دو دستگاه از خودروها توقیف شده و چهار نفر مالخر دارند که این مالخران نیز دستگیر شده و با قرار وثیقه آزاد هستند و باقی اعضای باند در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

در این خصوص گفت و گویی صمیمی با کامران یادگاری رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گلستان و مهدی رزاق نژاد معاون اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز گلستان صورت گرفت که خواندن آن خالی از لطف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش 17 درصدی «کشفیات» تا افزایش 51 درصدی «دستگیری سارقین» در گلستان

از افزایش 17 درصدی «کشفیات» تا افزایش 51 درصدی «دستگیری سارقین» در گلستان