مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-14فرهنگي

طرح مسایل اجتماعی از اهداف مرکز مستند سوره است


یاسر فریادرس مدیر مرکز مستند سوره درباره حضور 3 اثر از این مرکز در جشنواره سینماحقیقت، اولویت ها و دغدغه هایشان توضیحاتی را ارایه داد.

- یاسر فریادرس مدیر مرکز مستند سوره سازمان سینمایی حوزه هنری در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال 3 مستند از تولیدات مرکز مستند سوره در پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت نمایش داده می شوند، گفت: مرکز مستند سوره امسال سه مستند زمزمه های گمشده در دوردست به کارگردانی منصور فروزش و تهیه کنندگی سیدمهدی دزفولی و منصور فروزش، هیچکس منتظرت نیست اثر محسن اسلام زاده و من زنده برگشتم ساخته مجتبی حیدری را در جشنواره سینماحقیقت دارد که به ترتیب اولین مستند در بخش نمایش ویژه و 2 مستند دیگر در بخش مسابقه حضور دارند.

وی درباره مستند زمزمه های گمشده در دوردست بیان کرد: این مستند به دلیل آنکه در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شده است، در بخش مسابقه جشنواره سینماحقیقت حضور ندارد.

زمزمه های گمشده در دوردست قصه مهاجرانی است که به صورت غیرقانونی قصد رفتن به اروپا را دارند اما هم اکنون در پناهگاه هایی در کشور صربستان بلاتکلیف و منتظرند تا وضعیتشان مشخص شود.

مدیر مرکز مستند سوره درباره دلیل حمایت از تولید زمزمه های گمشده در دوردست بیان کرد: شاید بتوان گفت همیشه در آثار مستند به مساله مهاجرت با مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسایل اجتماعی از اهداف مرکز مستند سوره است

طرح مسایل اجتماعی از اهداف مرکز مستند سوره است