مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-14سياسي

طرح انفاق مهدوی با هدف کمک به محرومین اجرا می شود


طرح انفاق مهدوی در استان البرز باهدف کمک به محرومین نیازمند به صورت نقد، غیر نقد و ارائه خدمات به نیت سلامتی امام زمان (عج) اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید رضا شوبیری، رییس کمیته امداد امام (ره) محمد شهر، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه طرح انفاق مهدوی در راستای محرومیت زدایی و حل مشکلات خانواده های نیازمند اجرا می شود، گفت: این وجوهات علاوه بر امور معیشتی نیازمندان صرف ارائه جهیزیه، درمانی، تأمین لوازم زندگی، و همچنین ساخت و تعمیر مسکن محرومان می شود.

وی بابیان اینکه در نماز جمعه محمد شهر و روز ولادت حضرت زینب (س) از سه تن از مودیان زکات استان تقدیر شد، اظهار کرد: در طرح انفاق مهدوی خیرین رقمی معادل 160 میلیون تومان به صورت نقد و غیر نقدی برای رفع نیازمندی معیشت، لوازم خانگی، درمانی و .

باهم افزایی با مراکز نیکوکاری پرداخت کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) محمد شهر از دیگر ویژگی های این طرح، بیان کرد: خیرین می توانند با پرداخت حداقل 5 هزار تومان در ماه به نام حضرت صاحب الزمان (عج) سهمی در این عمل خیر داشته باشند و در صورت تمایل به شماره تماس 9367034735 به صورت پیامک و یا از طریق شبکه های اجتماعی (وات ساپ- ایتا- بله) اعلام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انفاق مهدوی با هدف کمک به محرومین اجرا می شود

طرح انفاق مهدوی با هدف کمک به محرومین اجرا می شود