مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-14سياسي

خضریان خطاب به ضرغامی: اکنون وقت زیر میز زدن ظلم است


نماینده مردم تهران مجلس یازدهم گفت: مردم محله های نفر آباد و هاشم آباد شهرری با گذشت 30 سال از آن زمان، همچنان در اثر ظلم «لیبرال های دهه هفتاد» در وضعیتی اسفناک به سر می برند.

- نماینده مردم تهران مجلس یازدهم گفت: مردم محله های نفر آباد و هاشم آباد شهرری با گذشت 30 سال از آن زمان، همچنان در اثر ظلم لیبرال های دهه هفتاد در وضعیتی اسفناک به سر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز سه شنبه (23 آذر) در تذکری شفاهی به ضروت تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که هفته گذشته از محله های نفر آباد و هاشم آباد شهرری داشتم، قول دادم که تا رفع مشکلاتشان صدای مردم مظلوم این مناطق باشم.

مردمی که در خاک و خل های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در مقابل ظلم تکنوکرات ها ایستادند و تا امروز مقاومت کردند.

نماینده مردم تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: زمانی که شهردار تکنوکرات تهران با حمایت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی در دهه 70 بیان می کرد؛ تهران مدرن هزینه دارد و هزینه آن را باید شهروندان دهند و کسانی که نمی توانند و محرومند باید تهران را ترک کنند، معلوم بود که لیبرال های به قدرت رسیده برخلاف اندیشه انقلابی که بر مبنای ترجیح یک موی کوخ نشینان بر کاخ نشینان شکل گرفته بود، فرمان تبعید محرومان و مستضعفان را صادر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان خطاب به ضرغامی: اکنون وقت زیر میز زدن ظلم است

خضریان خطاب به ضرغامی: اکنون وقت زیر میز زدن ظلم است