مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-14سياسي

خیز دانشگاه سمنان برای اخذ رتبه سه رقمی در رتبه بندی معتبر تایمز


رییس دانشگاه سمنان با اشاره به روند رو به رشد جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی از هدف گذاری دانشگاه سمنان برای سه رقمی شدن جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی مهم و معتبر تایمز خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمنان با اشاره به روند رو به رشد جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی از هدف گذاری دانشگاه سمنان برای سه رقمی شدن جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی مهم و معتبر تایمز خبر داد.

دکتر مسعود نصیری زرندی همزمان با هفته پژوهش و فناوری در آیین تجلیل از 32 پژوهشگر برتر دانشگاه سمنان ضمن تبریک هفته پژوهش به فعالان این عرصه اظهار کرد: هر چند کرونا باعث شد پژوهشگران حضور کم رنگ تری در محیط دانشگاه داشته باشند اما با تلاش های انجام شده خوشبختانه دانشگاه سمنان توانست جایگاه خود را در رتبه بندی ها حفظ کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با بیان اینکه تقویت ارتباطات بین المللی یکی از اهداف بسیار مهم و پیش روی دانشگاه سمنان است افزود: یکی از هدفگذاری های آینده دانشگاه سمنان حفظ و ارتقای رنکینگ های جهانی است .

رییس دانشگاه سمنان با بیان اینکه در سال های اخیر دانشگاه سمنان در نظام های رتبه بندی جایگاه خوبی را به دست آورده اظهار کرد: رسیدن به جایگاه سه رقمی در رتبه بندی تایمز هدفگذاری این دانشگاه است که باید برای رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دانشگاه سمنان برای اخذ رتبه سه رقمی در رتبه بندی معتبر تایمز

خیز دانشگاه سمنان برای اخذ رتبه سه رقمی در رتبه بندی معتبر تایمز