مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-14سياسي

مردم و فعالان گردشگری یزد از وزیر میراث فرهنگی چه می خواهند؟


در آستانه سفر رییس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس در یزد با انجام یک نظرسنجی میدانی نسبت به ایجاد بانکی از مطالبات فعالان این صنف و صنعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، همه ساله و خصوصا در بدو تغییر دولت ها دولتمردان به ویژه رییس جمهور و وزرا برای رصد دقیق مسائل با رویکرد برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت، اقدام به انجام سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی می کنند که البته در نهایت این سفرها دستاوردهای مهمی را می تواند برای استان و فعالان آن حوزه به همراه داشته باشد.

دولت سیزدهم نیز برای دیدار مستقیم با مردم سفرهای استانی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است به طوری که در مدت کوتاه آغاز فعالیت هایشان شاهد انجام این سفرها در استان های متعدد به ویژه استان های محرومتر کشور بودیم.

توجه دولت سیزدهم به توسعه گردشگری شاید برای اولین بار در یک دولت نوپا رنگ اقدامات اجرایی و توجهی دور از شعارهای پوپولیستی به خود گرفته است به طوری که یکی از اولویت های جدی و مورد تاکید دولت سیزدهم به توسعه جدی همین مقوله اختصاص دارد.

مصداق این مقوله را میتوان در سفرهای استانی، نشست های تخصصی و اقدامات اجرایی دولت جست و جو کرد که بخشی از آنها به گردشگری اختصاص یافته است و شاید در کمتر جلسه ای عنوان گردشگری مطرح نشود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و فعالان گردشگری یزد از وزیر میراث فرهنگی چه می خواهند؟

مردم و فعالان گردشگری یزد از وزیر میراث فرهنگی چه می خواهند؟