مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-14بين الملل

بیانیه حماس به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس آن


جنبش حماس تاکید کرد، مقاومت همه جانبه با تمامی شیوه ها و اشکال آن و در راس آنها مقاومت مسلحانه، تنها راه گرفتن حقوقمان و آزادسازی سرزمین و مقدساتمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، جنبش حماس در سی و چهارمین سالگرد تشکیل خود با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: تمامی تلاش ها برای احیای روند مذاکرات با دشمن و برقراری صلح موردنظر تنها موجب ناامیدی و اهمال در مورد اصول مردم ما شده است.

حماس تاکید کرد: شهر قدس و مسجد الاقصی قلب تپنده فلسطین و عنوان مبارزه با دشمن هستند و ما هرگز نمی پذیریم به آنها آسیبی برسد، تمامی تلاش های اشغالگران برای شهرک سازی در قدس، یهودی سازی و تقسیم زمانی و مکانی قدس و بیرون کردن فلسطینی ها هرگز موجب نابودی ویژگی ها و تغییر واقعیت نخواهد شد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و مسجد الاقصی نیز یک موقعیت منحصراً اسلامی باقی خواهد ماند و محافظان آن با قدرت از آن حفاظت می کنند و پشت سر آنها نیز نیروهای شجاع مقاومت شمشیر خود را در برابر تمامی دشمنان بیرون می کشند.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: ساماندهی دوباره به تشکیلات خودگردان فلسطین و آغاز مشارکتی واقعی بر اساس یک برنامه مبارزاتی یکپارچه میان تمامی گروه های مردم فلسطین در واقع سوپاپ اطمینانی برای حفاظت از طرح ملی فلسطین در برابر چالش ها و خطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حماس به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس آن

بیانیه حماس به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس آن