مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-14اقتصادي

کیفیت برابر در مقابل قیمت نابرابر لوازم خانگی برند کره ای دوو و برند داخلی اسنوا


با توجه به بحث ممنوعیت واردات لوازم خانگی که بر اساس آنچه در جراید اعلام شده با هدف حمایت از تولید داخلی اینکار صورت گرفته؛ در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در فروش برندهای ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی به وجود آمده است.

- با توجه به بحث ممنوعیت واردات لوازم خانگی که بر اساس آنچه در جراید اعلام شده با هدف حمایت از تولید داخلی اینکار صورت گرفته؛ در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در فروش برندهای ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام زنبیل، دغدغه ای که برای مصرف کنندگان تولیدات خارجی و تولیدات داخلی از گذشته تاکنون وجود داشته، بحث کیفیت ساخت و برخورداری از امکانات روز بوده است.

در کنار اینها با توجه به کاهش قدرت خرید مردم در اثر تورم سال های پایانی قرن سیزدهم هجری شمسی، فاکتور قیمت، اهمیت بیشتری از همیشه پیدا کرده است.

یکی از شرکت های داخلی که سال هاست در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد به نام گروه صنعتی انتخاب، در حالی که هر دو برند اسنوا و دوو را در داخل کشور تولید می کند اما در زمینه قیمت گذاری به گونه ای متفاوت عمل کرده که در ادامه این مطلب زنبیل به بررسی این موضوع می پردازیم.

تولید همزمان اسنوا و دوو در کشور گروه صنعتی انتخاب به صورت همزمان در کارخانه های خود محصولات هر دو برند اسنوا و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت برابر در مقابل قیمت نابرابر لوازم خانگی برند کره ای دوو و برند داخلی اسنوا

کیفیت برابر در مقابل قیمت نابرابر لوازم خانگی برند کره ای دوو و برند داخلی اسنوا