مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-14اجتماعي

حاکمیت هوای ابری در اردبیل طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز و فردا (چهارشنبه 24 آذر) ضمن تداوم هوای سرد، آسمان استان به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی، ابری و مه آلود خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز و فردا (چهارشنبه 24 آذر) با ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، ضمن تداوم هوای سرد آسمان استان، به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی، ابری و مه آلود خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی امروز و امشب در بخش هایی از مناطق شمالی و نوار شرقی استان بارش خفیف باران نیز پیش بینی می شود و از بعدازظهر فردا با جنوبی شدن وزش باد، به تدریج از میزان ابرناکی کاسته خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه ضمن تداوم وزش باد جنوبی، دمای هوا به طور نسبی افزایش یافته و آسمان استان غالباً صاف خواهد بود.

وی گفت: از بعدازظهر جمعه ضمن افزایش سرعت وزش باد با ورود سامانه بارشی به منطقه، آسمان استان به تدریج ابری شده و از عصر جمعه تا عصر شنبه هفته آینده بارش باران و برف در مناطقی از استان به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان و جنوب استان احتمال می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت هوای ابری در اردبیل طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه

حاکمیت هوای ابری در اردبیل طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه