مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-14حوادث

کشف 2 دستگاه فلزیاب غیرمجاز در چرام


فرمانده انتظامی شهرستان چرام از کشف 2 دستگاه فلزیاب غیرمجاز خارجی قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از یاسوج، سرهنگ فرهاد رحیمی از کشف 2 دستگاه فلزیاب غیرمجاز خارجی قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز در سطح شهرستان چرام موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی 5 نفره غیرمجاز را دستگیر و دو دستگاه فلزیاب از آنان کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 600 میلیون ریال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 دستگاه فلزیاب غیرمجاز در چرام

کشف 2 دستگاه فلزیاب غیرمجاز در چرام