مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-14اجتماعي

پژوهش ها را از صحنه آکادمیک خارج و وارد جامعه کنیم


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: یکی از اصلی ترین وظایف کتابها و برنامه های درسی، آشنا کردن دانش آموزان با پژوهش از جنس «جستجوگری» و «طراحی تحقیق» است.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: یکی از اصلی ترین وظایف کتابها و برنامه های درسی، آشنا کردن دانش آموزان با پژوهش از جنس جستجوگری و طراحی تحقیق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی اظهار کرد: هر یک از ما در هر موقعیتی که هستیم باید تلاش کنیم از یک منبع پژوهشی معتبر برای انجام فعالیت های خود استفاده کنیم این یک اقدام و تمرین بسیار مفید و مؤثر برای انجام کارهاست.

امانی طهرانی با اشاره به لزوم انجام پژوهش های آموزشی و تربیتی، افزود: پژوهش راه های ناشناخته و درهای ناگشوده زیادی را در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان برای ما می گشاید و کمک می کند تا بتوانیم از ظرفیت ها و داشته های خود متناسب با شرایط و موقعیتی که در آن قرار گرفته ایم، استفاده کنیم.

وی با اشاره به وضعیت پژوهش در سطح کشور، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با حمایت رسانه ها، پژوهش را از صحنه آکادمیک خارج و به صحنه جامعه بیاوریم تا مردم با واقعیت های علمی و پژوهشی بیشتر آشنا شوند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آگاهی بخشی در جامعه، هم کار ژورنالیست های علمی و هم کار مراکز علمی و پژوهشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها را از صحنه آکادمیک خارج و وارد جامعه کنیم

پژوهش ها را از صحنه آکادمیک خارج و وارد جامعه کنیم