مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-14اجتماعي

چند پیشنهاد برای تحقق عدالت آموزشی در مناطق عشایری


مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در خصوص تاثیر عدالت آموزشی بر مدارس عشایری گفت: توجه به این مقوله مهم می تواند فقر و نابرابری آموزشی را از چهره مناطق محروم و عشایری پاک کند و زمینه های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کند تا این دانش آموزان .

- ایسنا/خوزستان مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در خصوص تاثیر عدالت آموزشی بر مدارس عشایری گفت: توجه به این مقوله مهم می تواند فقر و نابرابری آموزشی را از چهره مناطق محروم و عشایری پاک کند و زمینه های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کند تا این دانش آموزان توانمند بتوانند در رشد و توسعه کشور مفید و موثر باشند.

رضا فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عدالت آموزشی یعنی بهره مندی همه دانش آموزان در تمام نقاط کشور از امکانات، تسهیلات و برنامه های آموزش و پرورش و معلمان کارآمد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای عدالت آموزشی، ادامه داد: یکی از مقوله های مهم توسعه جامعه به ویژه مناطق محروم و عشایری، توسعه آموزشی است و برای ارتقای سطح تعلیم و تربیت فرزندان عشایری باید امکانات، منابع و طرح های لازم برای هم سطح سازی آموزش و پرورش عشایر با مناطق و شهرستان ها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد برای تحقق عدالت آموزشی در مناطق عشایری

چند پیشنهاد برای تحقق عدالت آموزشی در مناطق عشایری