مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-14اقتصادي

موزه ملی زعفران ایران در خراسان جنوبی احداث می شود


عملیات اجرایی موزه ملی زعفران ایران به مناسبت روز قاینات و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قاین آغاز شد.

- آیین کلنگ زنی موزه ملی زعفران ایران در زمینی به مساحت 970 مترمربع با زیربنای 400 مترمربع، امروز سه شنبه 23 آذر در شهر قاین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی همتی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران در این آیین با اشاره به 22 آذر روز شهرستان قاینات گفت: سفر در چنین ایامی به شهرستان تاریخی و زرخیز قاینات باعت افتخار است؛ توسعه بیش از پیش منطقه با حضور بخش خصوصی و تسهیل گری و ایجاد بسترسازی توسط دولت انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با بیان اینکه زعفران موضوع ملی است و نگاه به آن در سطوح مختلف اعم از جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و سایر دستگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در سازمان توسعه گردشگری نگاه به مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی که ظرفیت های بالقوه دارند و تاکنون مورد توجه قرار نگرفته اند، ویژه است.

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت 22 آذر روز شهرستان قاینات گفت: یکی از اراده های دولت سیزدهم حضور میدانی مدیران در منطقه است که ارزشمندترین کار دولت برای بررسی و اعلام حمایت از پروژه های اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ملی زعفران ایران در خراسان جنوبی احداث می شود

موزه ملی زعفران ایران در خراسان جنوبی احداث می شود