مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-14سياسي

دومین جلسه وبینار آموزشی کلاس نارنجی برگزار شد


دومین جلسه وبینار آموزش مبانی و اصول بازاریابی و فروش و انواع بازاریابی تحت عنوان کلاس نارنجی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

- ایسنا/قم دومین جلسه وبینار آموزش مبانی و اصول بازاریابی و فروش و انواع بازاریابی تحت عنوان " کلاس نارنجی" توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

محمد ولیابیدگلی، مدیر مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی قم، با اشاره به مطالب جلسه گذشته بیان کرد: آمیخته بازاریابی مجموعه عوامل و فعالیت هایی است که در کنار هم می توانند به بازاریابی موفق ختم شوند ضمن اینکه این عوامل به یکدیگر مرتبط هستند و اگر از یکی از آن ها غافل شویم موفقیت حاصل نمی شود ضمن اینکه یکی از مهم ترین موضوعات در بازاریابی کسب رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است.

ولیابیدگلی در رابطه با مفاهیم پایه مورد استفاده در بازاریابی گفت: نیاز، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار این مفاهیم هستند.

نیاز یک احساس کمبود یا محرومیت در انسان است که سبب به هم خوردن آرامش و تعادل او شده و در او انگیزه ای برای رفع نیاز ایجاد می کند.

فرق محرومیت با نیاز این است که برخی محرومیت ها احساس نمی شوند پس تا زمانی که نبود آن ها حس نشده و موردنیاز نباشد محرومیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جلسه وبینار آموزشی کلاس نارنجی برگزار شد

دومین جلسه وبینار آموزشی کلاس نارنجی برگزار شد