مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-14اقتصادي

سرپرست فرمانداری: سرانه فضای آموزشی ساوه پایین است


سرپرست فرمانداری ساوه با با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی این شهرستان به نسبت جمعیتی که دارد پایین است، گفت: ساوه برای دستیابی به توسعه متوازن، - محکوم به افزایش سرانه های آموزشی است.

مهدی الیاسی سه شنبه 23 آذرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه واقع در شهرک فجر ساوه (مدرسه خیرساز مرحومه نسرین عرب) اظهار کرد: ماهیت صنعتی ساوه و روند رو به رشد مهاجرت و جمعیت آن ایجاب می کند که در زمینه توسعه فضاهای آموزشی برای پاسخگویی به نیازهای آینده از همه ظرفیت ها به خصوص خیرین مدرسه ساز بهره گیری شود.

وی با تاکید بر افزایش سرانه آموزشی که همانا مدرسه سازی است است، گفت: رشد جمعیتی ساوه ایجاب می کند تا سالانه چهار مدرسه جدید در این شهرستان مهاجرپذیر احداث شود چرا که سرانه فضاهای آموزشی متناسب با رشد جمعیت دانش آموزان ساوجی نیست و باید علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

الیاسی افزود: پایین بودن سرانه فضای آموزشی نه تنها بر کیفیت آموزش به دانش آموزان تاثیرگذار است، بلکه این امکان وجود دارد که موجبات افت تحصیلی دانش آموزان در مقاطع مختلف را فراهم آورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال سه واحد آموزشی در نقاط حاشیه ای این شهرستان به بهره برداری می رسد، گفت: یکی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری: سرانه فضای آموزشی ساوه پایین است

سرپرست فرمانداری: سرانه فضای آموزشی ساوه پایین است