مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-14ورزشي

کیکاوس سعیدی: فدراسیون ها ورزشکاران را برای بورسیه معرفی می کنند


کلیه سهمیه های اعلام شده به کمیته بین المللی المپیک تو سط فدراسیون ها انتخاب و به ما اعلام می شود و کمیته ملی المپیک فقط رابط معرفی آنها بهIOC می باشد و نقشی در انتخاب افراد برای بورسیه ندارد.

- جی پلاس، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:کمیته ملی المپیک نقشی در انتخاب افراد برای بورسیه کمیته بین المللی المپیک ندارد و تنها معرف آنها به IOC می باشد چرا که بهترین و بالاترین مرجع برای انتخاب افراد واجد شرایط در این زمینه خود فدراسیون و عوامل فنی آنهاست.

وی گفت:در واقع این فدراسیون ها هستند که باید فرم های ارسالی IOC را با جزییات پر کرده و آن را امضا کنند و همانطوریکه خود فدراسیون ها باید پاسخوی کسب سهمیه و یا عدم کسب سهمیه در بازیهای المپیک باشند بالطبع در این مرحله نیز کمیته ملی المپیک ورود نکرده و صفر تا صد انتخاب ورزشکار را در اختیار فدراسیون ها گذاشته است و دخالتی در این امور ندارد.

دکتر سعیدی تصریح کرد:مضاف بر اینکه عملکرد هر ورزشکار باید هر سه ماه یکبار از سوی فدراسیون بطور رسمی به کمیته ملی المپیک ارسال و سپس کمیته آن را به کمیته بین المللی المپیک ارسال نماید و تمامی موارد مربوط به بورسیه ورزشکاران با جزییات و بطور شفاف به اطلاع فدراسیونها رسیده و آنها با علم به تمامی مسائل اقدام به معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیکاوس سعیدی: فدراسیون ها ورزشکاران را برای بورسیه معرفی می کنند

کیکاوس سعیدی: فدراسیون ها ورزشکاران را برای بورسیه معرفی می کنند