مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-14سياسي

اتمام عملیات احداث سازه بتنی صحن حضرت زینب (س) در کربلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، محمد جلال مآب رییس این ستاد گفت: با همت عوامل اجرایی، - رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات گفت: شبستان حضرت علی اکبر (ع) به مساحت حدود 2800 متر مربع در طبقه همکف پروژه صحن حضرت زینب (س) در حال احداث است که جزو فضا های زیارتی این طرح بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، محمد جلال مآب رییس این ستاد گفت: با همت عوامل اجرایی، حمایت های خیران و همکاری عتبه حسینی، عملیات ساخت سازه بتنی فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) مزین بنام صحن حضرت زینب (س) به اتمام رسید و این پروژه بزرگ زیارتی - خدماتی وارد مرحله نازک کاری و تاسیساتی شد.

وی ایجاد فضای مناسب زیارتی و امکانات رفاهی و خدماتی برای زائران را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و گفت: فاز نخست طرح توسعه حرم امام حسین (ع) مزین بنام صحن حضرت زینب (س) با وسعت بیش از 135 هزار مترمربع زیربنا، مجموعه ای از شبستان های زیارتی، فضای رو باز، کتابخانه، موزه و رستوران است.

وی با بیان اینکه مکان جغرافیایی خاص اجرای این طرح، فرصت معنوی ارزشمندی پیش روی خیران و دوست داران اهل بیت برای مشارکت در فیض توسعه حرم است، گفت: صحن حضرت زینب (س) در حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات احداث سازه بتنی صحن حضرت زینب (س) در کربلا

اتمام عملیات احداث سازه بتنی صحن حضرت زینب (س) در کربلا