مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-14سياسي

30 هزار خانوار ایلامی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون 30 هزار خانوار ایلامی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

- ، رضا طاهری ظهر سه شنبه در دیدار با معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و مدیر یکی از موسسات خیریه استان بیان کرد: هدف ما این است که بتوانیم در این مناسبت سنتی در کنار نیازمندان باشیم و مقدمات حضور خیرین را نیز برای کمک به خانواده های مددجو و نیازمند فراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد از هر فرصتی برای کمک به قشر نیازمند جامعه و مشارکت خیرین در کمک به آنان استفاده می کند تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروز فشار اقتصادی نه تنها بر قشر ضعیف بلکه روی اقشار متوسط جامعه هم ملموس است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست با عنوان اینکه هلال احمر امسال با برنامه یلدانه مقدمات کمک به نیازمندان را در شب یلدا فراهم می کند تصریح کرد: همه نیازمندان جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در برنامه یلدانه مخاطب ما بوده و ما از کمیته امداد برای مشارکت در این برنامه دعوت می کنیم.

معصومه شاهماری با بیان اینکه هلال احمر یک دستگاه مردم نهاد است که عمده برنامه های آن متکی بر مشارکت مردم است، تصریح کرد: در برنامه یلدانه نیز تلاش ما این است مشارکت گروه های خیریه و دستگاه های حمایتی را در راستای برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار خانوار ایلامی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

30 هزار خانوار ایلامی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند