مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-14سياسي

تحقیر زن در اندیشه غرب


ظلمی که غرب و فرهنگ آن به زن کرده و برداشت غلطی که به زن دارد در طول تاریخ بی سابقه بوده، غربی ها در زمینه شناخت زنان و همچنین در تعریف جنس زن دچار افراط و تفریط شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهدیه سطوتی فعال دانشجویی و مسئول واحد نشریات تشکل جامعه اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) طی یادداشتی نوشت: دنیای فاسد غرب در پی این مهم است که شخصیت زن را در روش های غلط و انحرافی که همراه با تحقیر آن است به زور و اجبار به دیگران بفهماند.

واقعا سوال اینجاست آیا زنی که می خواهد شخصیت خود را نشان دهد باید با عشوه گری در برابر مردان این کار را کند؟ باید تمام با فضایی مواجه کرده که اصلا در شان یک زن نیست و می توان این را هم مصداق تحقیر زن دانست.

* زنان ساکت در کلیسای قرون وسطا مرد، آغاز و انجام زن است ، این جمله توماس آکونیاس است که به عالم جهانی مسیحیت کاتولیک رم معروف است.

وی به عنوان یک فیلسوف بزرگ و راهبر جامعه غرب با اشاره به داستان آفرینش در انجیل قاطعانه اظهار می کند که مرد آغاز و انجام زن است و زنان نوعی نقص و عدم توفیق دارند و به کرات از او نقل شده که زن انسانی است که به طور ذاتی ناقص و ناموفق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر زن در اندیشه غرب

تحقیر زن در اندیشه غرب