مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-14سياسي

خانه مداحان: محکومیت سخنان گرگیج دستاویزی برای ایجاد تفرقه نشود


خانه مداحان اهل بیت (ع) درخصوص سخنان مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر، بیانیه ای صادر کرد و گفت: محکومیت این ماجرا، هرگز نباید دستاویزی برای دشمنان و ایجاد تفرقه مذهبی و سست کردن وحدت اسلامی قرار گیرد.

- خانه مداحان اهل بیت (ع) در خصوص اهانت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) طی سخنان مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:   سخنان سخیف آقای گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر در خطبه های جمعه پیشین با امواج محکومیت دوستداران اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) از شیعه و سنی و اغلب عالمان و فرهیختگان فرقتین رو به رو شد.

بی تردید این سخنان موهن مصداق اهانت به مقدسات مذاهب اسلامی محسوب می شود و شایسته است توسط مسئولان محترم قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

لیکن ضمن محکومیت این سخنان شیخ، نظر همه دوستداران اهل بیت (ع) و ملت شریف ایران را به مطالب ذیل جلب می کنیم: 1.

محکومیت ماجرای اخیر، هرگز نباید دستاویزی برای دشمنان اسلام و مسلمین برای ایجاد تفرقه مذهبی و سست کردن پایه های استوار وحدت اسلامی قرار گیرد.

بی تردید قاطبه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی به اهل بیت پیامبر (ص) عشق می ورزند و سلسله جنبان ارادت و محبت به خاندان عظیم الشأن آن رسول مکرم بوده و هستند؛ موج محکومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مداحان: محکومیت سخنان گرگیج دستاویزی برای ایجاد تفرقه نشود

خانه مداحان: محکومیت سخنان گرگیج دستاویزی برای ایجاد تفرقه نشود