مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-14حوادث

عامل تخریب یک ایستگاه آتش نشانی کازرون دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی فردی که ضمن حمله به پرسنل آتش نشان و تهدید آنان، اقدام به تخریب ایستگاه آتش نشانی سید نورمحمد شهر کازرون کرده بود، - دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان سه شنبه 23 آذر به خبرنگاران گفت: در پی شکایت نماینده ایستگاه آتش نشانی سید نورمحمد کازرون مبنی بر ایجاد مزاحمت، عربده و چاقو کشی، تهدید و تخریب اموال دولتی در این ایستگاه توسط فردی از اراذل و اوباش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کازرون در بررسی های اولیه و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند همدست اراذل و اوباش نیز پس از مستندسازی این ماجرا آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند کمتر از دو هفته متهم اصلی که در یکی از روستاهای کازرون خود را از دید پلیس مخفی کرده بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر کنند.

زراعتیان با اشاره به اینکه در بررسی از سوابق متهم 11 فقره سوابق کیفری از جمله ایجاد رعب و وحشت، خرید و فروش مواد مخدر، سرقت و نزاع دسته جمعی به چشم می خورد، گفت: تلاش برای دستگیری فردی که اقدام به مستند سازی کرده نیز با جدیت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تخریب یک ایستگاه آتش نشانی کازرون دستگیر شد

عامل تخریب یک ایستگاه آتش نشانی کازرون دستگیر شد