مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-14سياسي

روابط ایران و عمان در اوج پایداری است


با وجود تمامی تلاش ها برای تضعیف رابطه بین ایران و عمان توسط دشمنان و بدخواهان منطقه، همچنان رابطه این دو ملت در اوج پایداری است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرتیپ عبدالعزیر بن عبداله المنذری رییس کمیسیون مشترک دوستی -نظامی جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان در رأس هیئت نظامی با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش با دریادار شهرام ایرانی فرمانده این نیرو دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، از کشور عمان به عنوان کشوردوست و برادر نام برد و عنوان کرد: جایگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان به علت اشرافیت به تنگه هرمز در جهان مشخص است و صلح طلبی و دوستی از اشتراکات اصلی بین دو کشور است.

امیر ایرانی ضمن اشاره به همکاری روزافزون دو کشور در زمینه های گوناگون، تصریح کرد: در حوزه آموزش و در سطح دانشگاه جنگ تبادل دانشجو تقریبا هر ساله انجام می شود که همکاری های مشترکی از این قبیل باعث شده تا این دوستی و برادری تا امروز ادامه داشته باشد و با وجود تمامی تلاش ها برای تضعیف این رابطه توسط دشمنان و بدخواهان منطقه، همچنان روابط بین دو ملت در اوج پایداری است.

وی ضمن تقدیر از نیروهای نظامی کشور عمان برای پذیرایی از ناوشکن های ایرانی با توجه به شرایط کرونایی حال حاضر جهان در بندر صلاله اظهار داشت: ما آمادگی لازم در خصوص پذیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران و عمان در اوج پایداری است

روابط ایران و عمان در اوج پایداری است