مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-14سياسي

20 هکتار زمین برای توسعه شهرک مبل منبت ملایر تخصیص داده شد


سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه این شهرستان دارای دو برند جهانی و چندین عنوان ثبت شده ملی است، بیان کرد 20 هکتار زمین برای توسعه زیرساخت های مبل منبت در شهرک حاجی آباد ملایر در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه این شهرستان دارای دو برند جهانی و چندین عنوان ثبت شده ملی است، بیان کرد 20 هکتار زمین برای توسعه زیرساخت های مبل منبت در شهرک حاجی آباد ملایر در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فارسی ظهر سه شنبه 24 آذر ماه، در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با تاکید بر این که برندهای جهانی ملایر با زحمات زیادی حاصل شده است، افزود: حفظ این عناوین جهانی و ملی کار دشواری بوده و نیازمند کار فرهنگی است.

وی تاکید کرد: در بحث مبل منبت علاوه بر فرهنگ سازی باید منبت کاران و فعالین این حوزه، کیفیت کار خود را افزایش دهند و تلاش شود تا تولیدات به روز با طراحی جدید و بازار پسند تحویل مشتریان بدهند، همچنین تحویل به موقع سفارش ها می تواند در جلب به بازارهای ملی و جهانی تاثیرگذار باشد.

این مقام مسئول با اشاره به جذب سرمایه گذار در بحث شیره و انگور، بیان کرد: به تازگی یک سرمایه گذار از کشور ترکیه از توانمندی های مبل منبت و حوزه کشاورزی ملایر بازدید کرد و مقرر شده است این سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هکتار زمین برای توسعه شهرک مبل منبت ملایر تخصیص داده شد

20 هکتار زمین برای توسعه شهرک مبل منبت ملایر تخصیص داده شد