مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-14فرهنگي

فاصله اجتماعی کاوه معین فر فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره «هایکو» هلند


فیلم کوتاه «فاصله اجتماعی» به کارگردانی «کاوه معین فر» از ایران، «جایزه تماشاگران» بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی «هایکو» در کشور هلند را از آن خود کرد.

- فاصله اجتماعی کاوه معین فر فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره هایکو هلند فیلم کوتاه فاصله اجتماعی به کارگردانی کاوه معین فر از ایران، جایزه تماشاگران بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی هایکو در کشور هلند را از آن خود کرد.

فاصله اجتماعی ساخته کاوه معین فر جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی هایکو هلند را گرفت منصور جهانی ـ فیلم کوتاه فاصله اجتماعی به کارگردانی کاوه معین فر از ایران، جایزه تماشاگران بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی هایکو در کشور هلند را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی هایکو Haiku با دبیری محمد الأمین Mohammad Amin شاعر عراقی مقیم هلند، با کمانچه نوازی استادانه محمد حسین کامر و اجرای موسیقی کُردی و بداهه نوازی توسط این هنرمند سرشناس کُرد عراقی در شهر لاهه در کشور هلند برگزار شد و حاضران در سالن تئاتر دریاچه با موسیقی روح نواز کامر ارتباط برقرار کردند و این موسیقیدان چیره دست؛ با جوزه عراقی، آهنگ هایی از میراث موسیقی کُردی، از جمله؛ ملودی های لاووک، زازا و حه یران را به نحو احسن اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله اجتماعی کاوه معین فر فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره «هایکو» هلند

فاصله اجتماعی کاوه معین فر فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره «هایکو» هلند