مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-14سياسي

دختر شهید سلیمانی در جمع مدیران ارشد صداوسیما


نشست ستاد رسانه ای و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مدیران صداوسیما و همچنین دختر سردار سلیمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این نشست حمیدرضا شاه آبادی، معاون سیما و رییس ستاد رسانه ای حاج قاسم، علی بخشی زاده معاون صدا، نوری معاون فضای مجازی، رحمتی سرپرست معاونت استان ها، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک و دبیرستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، سعید اشناب مدیر شبکه پنج، حمیدرضا مقدم فر دبیر ستاد برگزاری دومین سالگرد و حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی حضور داشتند.

حمید شاه آبادی، رییس ستاد رسانه ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در این نشست گفت: ما اینجا جمع نشده ایم که برای حاج قاسم کاری کنیم بلکه جمع شده ایم تا از فواید و برکاتی که می توانیم از سفره ای که حاج قاسم برای تمامی آزادی خواهان جهان پهن کرده است، بهره مند شویم.

صداوسیما تمام تلاشش بر این است تا ان شاءالله بتواند مردم عاشق حاج قاسم را با این مکتب بیشتر آشنا کند و یک گام فراتر از تجلیل از یک اسطوره بردارد.

معاون سیما نیز با اشاره به حجم گسترده ای از تولیدات رسانه ای برای ایام سالگرد شهید سلیمانی، اظهار کرد: قصد داریم مسیری را که حاج قاسم نماد و پرچم دار آن است، در زندگی مردم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر شهید سلیمانی در جمع مدیران ارشد صداوسیما

دختر شهید سلیمانی در جمع مدیران ارشد صداوسیما