مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-14اقتصادي

برگزاری همایش ها محدود شد/ بخشنامه دولت برای کاهش هزینه های زاید


دولت به منظور کاهش هزینه های زاید و تشریفات بخشنامه صادر کرد و بر اساس این بخشنامه، برگزاری همایش توسط دستگاه های دولتی محدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دولت در بخشنامه ای به تمامی وزارتخانه ها، سازمانها، مؤسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، مؤسسات عمومی غیر دولتی و استانداری ها از اجتناب برای کاهش هزینه های زاید و تشریفات شده است.

در این بخشنامه با امضای معاون اول رییس جمهور آمده است: به منظور اجتناب از هزینه کرد اعتبارات در امور زاید و انضباط مالی بیشتر و در راستای بند (16) سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر صرفه جویی در هزینه های عمومی کشور با تأکید بر حذف هزینه های زاید و بند (21) سیاستهای کلی نظام اداری و ماده (1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیرضرور و جلوگیری از تجمل گرایی - مصوب 1370 و در اجرای سیاستهای کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مقتضی است دستگاههای اجرایی نسبت به انجام موارد زیر اقدام نمایند.

اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای دقیق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی - مصوب 61398 و آیین نامه های اجرایی آن و مصوبات مربوط به فهرست ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای تولید مشابه داخلی موضوع تصویب نامه های شماره 26725ت 48462ه مورخ 1393/3/11،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ها محدود شد/ بخشنامه دولت برای کاهش هزینه های زاید

برگزاری همایش ها محدود شد/ بخشنامه دولت برای کاهش هزینه های زاید