مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-14دانش

کتاب طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم؛ با توجه به اهمیت مستندسازی و معرفی دستاورد های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور بیش از پیش به چشم می آید؛ - کتاب معرفی طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400، به همت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم؛ با توجه به اهمیت مستندسازی و معرفی دستاورد های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور بیش از پیش به چشم می آید؛ لذا دفتر ارتباط با جامعه و صنعت اقدام به شناسایی و تدوین قرارداد های برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه ها نموده است و این مجموعه طرح ها و دستاورد ها را در روز مانع زدایی از تولید در هفته پژوهش منتشر می کند.

در سال جاری با توجه به پیگیری های صورت گرفته نزدیک به 150 طرح از دانشگاه ها و پژوهشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمع آوری شده است.

طرح ها و دستاورد های ارائه شده تنها گوشه ای از هزاران طرح پژوهشی جاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور هستند که امید است همه آن ها به تدریج در کشور مورد بهره برداری قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 منتشر شد

کتاب طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400 منتشر شد