مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-14سياسي

بی وقفه تا ایران قوی


برای تحقق این هدف متعالی، 10 ستاد توسعه فناوری و یک کارگروه تخصصی متناسب با حوزه های راهبردی و اولویت دار نقشه جامع علمی کشور در معاونت علمی و فناوری فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق طی یادداشتی نوشت: ایالات متحده آمریکا در اوایل دهه 30 میلادی، با وخیم ترین اوضاع اقتصادی تاریخ خود دست و پنجه نرم می کرد و فرانکلین روزولت برای کم کردن فشارهای ناشی از آن اوضاع بغرنج، برای نخستین بار در تاریخ، به مردمش در بحبوحه جریان های انتخابات قول داد که ظرف 100 روز نخست ریاست جمهوری خود، گزارشی از بهبود شاخص های اقتصادی و اجتماعی ارائه دهد.

حالا این 100 روز در عرصه سیاسی جهان، به یک اصل ثابت در ارائه گزارش دول جدید تبدیل شده است.

بیشتر از آن حیث که روسای جمهوری به مردم خود اطمینان خاطر دهند که با پایان کارزار انتخاباتی، به وعده ‏هایشان وفادار هستند.

همچنین این 100 روز ابتدایی، اوج نشاط و تازه نفسی یک دولت است که می تواند بدون روزمرگی های سیاسی، برنامه های جدیدی رو کرده و به اصطلاح، طرحی نو دراندازد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در 100 روز دولت سیزدهم و دولت مردمی، علیرغم جریان پرنوسان روز جامعه، با تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب و توصیه موکد رییس جمهوری مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی وقفه تا ایران قوی

بی وقفه تا ایران قوی