مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-14اقتصادي

تدوین راهکارهای علمی برای برون رفت از بحران آب در اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از ارائه راهکارهای علمی و فنی کوتاه ، میان و بلند مدت برای برون رفت از بحران آب اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیدری ظهر سه شنبه در نشست مشترک مدیران آب و فاضلاب، آب منطقه ای و جهاد کشاورزی اردبیل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با تاکید بر ترویج فرهنگ سازی مصرف آب با استفاده از ظرفیت شبکه استانی صدا و سیما اظهار کرد: وضعیت منابع آب استان و میزان مصارف در بخش های مختلف مشهود و ملموس است و باید برای کمبود منابع آب اردبیل چاره اندیشی شود.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر بر اثر تغییرات اقلیمی و مصرف بی رویه آب با کمبود شدید منابع آب مواجه شده ایم و باید راهکارهای علمی و فنی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای برون رفت از این وضعیت را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه آبخوان دشت اردبیل با کسری شدید آب مواجه شده است، گفت: دشت اردبیل با کسری تجمعی 780 میلیون متر مکعبی آب مواجه است و متأسفانه همه ساله به طور متوسط بیش از 15 میلیون متر مکعب به این کسری اضافه می شود.

حیدری با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها و مراکز دانش بنیان برای ترویج مدیریت بهینه مصرف آب افزود: یکی از مهم ترین راهکارها برای عبور از چالش موجود همکاری و هماهنگی مستمر رسانه ملی با بخش آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین راهکارهای علمی برای برون رفت از بحران آب در اردبیل

تدوین راهکارهای علمی برای برون رفت از بحران آب در اردبیل