مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-14سياسي

سند علم و فناوری استان فارس به زودی رونمایی می شود


مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان فارس با حضور دانشمندان، استادان و پژوهشگران برگزار و خبر رونمایی از سند علم و فناوری استان فارس در آن اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امروز مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان فارس با حضور دانشمندان، استادان و پژوهشگران برگزار و از پژوهشگران برتر تقدیر شد همچنین به 4 نفر از استادان برجسته استان در حوزه های مختلف جوایزی اهدا شد که این استادان در یک حرکت ارزشمند جوایز خود را به شاگردان خود تقدیم کردند.

پرفسور حبیب فیروزآبادی بنیانگذار دوره دکترای تخصصی در کشور، علی نقی مصلح شیرازی از چهره های شاخص در عرصه کارآفرینی، پرفسور مرتضی خوشخوی در امور باغبانی و پرفسور فریدون مهبودی در زمینه بیوتکنولوژی دارویی استادانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند و جایزه خود را به شاگردانشان دادند.

کسب رتبه نخست پژوهش استان فارس در میان استان های کشور در این مراسم آیت الله رزمجو؛ مدیر اجرایی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان فارس با بیان اینکه هفته پژوهش در دو سطح ملی و استانی بود که استان فارس در سطح شهرستانی نیز برگزار کرده است، اظهار داشت: هر روز هفته پژوهش نیز یک نام به خود گرفت تا هفته پژوهش با برنامه های متناسب برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند علم و فناوری استان فارس به زودی رونمایی می شود

سند علم و فناوری استان فارس به زودی رونمایی می شود