مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-14سياسي

ساماندهی سگ های بدون صاحب در سطح شهر همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر لزوم ساماندهی سگ های بدون صاحب در سطح شهر، فرهنگ سازی و افزایش آگاهی مردم در خصوص نحوه برخورد با حیوانات بی صاحب تاکید کرد.

- به گزارش، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای شهر همدان که با حضور، مدیران و کارشناسان شهرداری، اعضای انجمن حمایت از حیوانات و مدیریت سایت نگهداری موقت حیوانات شهر برگزار شد، گفت: در جمع آوری و ساماندهی حیوانات بدون صاحب باید از دیدگاه فعالان حوزه محیط زیست و حامیان حیوانات بهره گرفته شود تا بتوان حقوق حیوانات را رعایت کرده و هم از بروز مشکلات در سطح شهر جلوگیری کرد.

نظری با اشاره به مباحث و تأکیدات دین مبین اسلام در حمایت از حیوانات، اظهار کرد: چنانچه به این تأکیدات و مباحث در حوزه رعایت حقوق حیوانات توجه می شد، شاید بسیاری از مشکلات کنونی در خصوص حضور حیوانات در سطح شهر به وجود نداشت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به توسعه تکنولوژی و قرار گرفتن در عصر مدرنیته، اظهار کرد: متأسفانه جامعه مدرنیته اجازه نمی دهد انسان ها به نحو بهتری به عرصه طبیعت ورود پیدا کنند چرا که در این زمینه ما خوب عمل نکرده و با دخل و تصرف در طبیعت و اکوسیستم عامل ایجاد معضلات محیط اطراف شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سگ های بدون صاحب در سطح شهر همدان

ساماندهی سگ های بدون صاحب در سطح شهر همدان