مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-14سياسي

وزیرآموزش و پرورش: لایحه رتبه بندی معلمان به محض تصویب، اجرا می شود


یکی از مهمترین برنامه های ما در وزارت آموزش و پرورش، پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است - یکی از مهمترین برنامه های ما در وزارت آموزش و پرورش، پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است وزیر آموزش و پرورش، گفت: به محض تصویب و ابلاغ لایحه رتبه بندی معلمان، برای اجرا هیات های ممیزی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و آیین نامه اجرایی آن تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی ایرنا، یوسف نوری روز سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در نشست امروز مسائل، مشکلات و اولویت های آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی از مهمترین برنامه های ما در وزارت آموزش و پرورش، پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است و در میان معلم، مهمترین نقش محوری را در حوزه تعلیم و تربیت ایفا می کند که توجه به تربیت معلم به ویژه با تاکید بر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.

نوری با بیان اینکه عدالت آموزشی یکی دیگر از محورهای اصلی در وزارت آموزش و پرورش است، عنوان کرد: این حوزه نیز با محوریت توجه به مناطق محروم، مرزی و حاشیه نشین با رویکرد اعزام نیرو به این مناطق در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرآموزش و پرورش: لایحه رتبه بندی معلمان به محض تصویب، اجرا می شود

وزیرآموزش و پرورش: لایحه رتبه بندی معلمان به محض تصویب، اجرا می شود