مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-14ورزشي

وارد انتخابات اسکیت نمی شویم/ سال آینده مدال خوش رنگی خواهیم گرفت


رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت گفت: هدفمان موفقیت تیم ملی است و نمی خواهیم وارد حاشیه های انتخابات ریاست این فدراسیون شویم.

- فرزاد هوشیدری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در ابتدا باید از جامعه ورزشکاران کشور که در انتخابات کمیسون ورزشکاران فدراسیون اسکیت به بنده اعتماد کردند تشکر کنم و این اعتماد به بنده و ورزشکاران اسکیت فقط به اعتماد ورزشکاران خود این شاخه اسکیت بر نمی گردد بلکه در یک انتخاباتی با 62 رأی، دروازه بان محبوب تیم ملی ایران با 58 رأی انتخاب شد و دیگر اسکیت هاکی بازانی که در کمیسیون انتخاب شدند نیز بالای 50 رأی به دست آوردند.

وی ادامه داد: در حالی که تعداد رأی دهندگان ورزشکار اسکیت هاکی بیش از 30 نفر نبود که این تعداد هم کسانی هستند که مدال طلا و برنز آسیا را کسب کرده اند و به همین جهت این امکان برایشان ایجاد شد که بتوانند در انتخابات رأی بدهند.

هوشیدری ادامه داد: به هر ترتیب بر خودمان لازم دانستیم که با توجه به این که جامعه اسکیت را یک خانواده و اسکیت را یک رشته می دانیم و همه در یک خانواده در حال فعالیت هستیم یک مقدار از کمیسیون های دیگر درس بگیریم.

البته درسی متفاوت از این نوع که اتفاقی که در کمیسیون های دیگر افتاده ما مجدداً رقم نزنیم و بتوانیم کسانی را برای رأی دادن در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد انتخابات اسکیت نمی شویم/ سال آینده مدال خوش رنگی خواهیم گرفت

وارد انتخابات اسکیت نمی شویم/ سال آینده مدال خوش رنگی خواهیم گرفت