مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-14ورزشي

تجلیل شهردار مشهد از نایب قهرمان مسابقات کشتی ارتش های جهان


شهردار مشهد با حضور در منزل «احمد محمدنژاد جوان» کشتی گیر نوجوان مشهدی که چندی پیش رتبه دوم مسابقات کشتی ارتش های جهان و رتبه سوم مسابقات کشتی امیدهای جهان را به دست آورده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجایی در این دیدار با تبریک این موفقیت به جامعه کشتی استان و در رشته های مختلف به ویژه در مشهد امام رضا (ع) وجود دارد که می توان این استعدادها را شکوفا کرده و ورزش مشهد و خراسان را مانند گذشته در سطح کشور تاثیر گذار کرد.

وی تاکید کرد: قطعا از این سرمایه های بزرگ که می توانند پرچم کشورمان را در میادین جهانی برافراشته کنند، حمایت خواهیم کرد.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار گفت: نقطه نقطه این شهر مملو از نوجوانان و جوانان با استعداد و نخبه در رشته های مختلف ورزشی است که متاسفانه طی سال های گذشته به آنها پرداخته نشده است.

سید حسین علوی مقدم افزود: با توجه به این موضوع، شهردار و شورای ششم مصمم به حمایت از حوزه ورزش به ویژه پتانسیل حاشیه شهر مشهد امام رضا(ع) هستند و امیدواریم باتلاش و همکاری بتوانیم شاهد بازگشت ورزش استان و مشهد به روزهای اوج باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل شهردار مشهد از نایب قهرمان مسابقات کشتی ارتش های جهان

تجلیل شهردار مشهد از نایب قهرمان مسابقات کشتی ارتش های جهان