مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-14فرهنگي

برترین های سال سینما از نگاه 187 منتقد بین المللی


187 منتقد و روزنامه نگار از سراسر جهان با شرکت در نظرسنجی نشریه ایندی وایر، برترین های سال سینما در شاخه های مختلف را انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نظرسنجی سالانه نشریه ایندی وایر برای انتخاب بهترین فیلم ها و بازیگران سال 2021، فیلم قدرت سگ ساخته جین کمپیون در چهار رشته اصلی بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر (بندیکت کامبربچ) و فیلمبرداری در رتبه نخست قرار گرفت تا پیشتاز بافاصله این نظرسنجی باشد.

این دومین بار در تاریخ نظرسنجی ایندی وایر است که فیلمی از یک کارگردان زن در صدر این نظرسنجی و همچنین نظرسنجی کارکنان این نشریه قرار میگیرد.

سال گذشته فیلم سرزمین آواره ها توانست در رتبه نخست این نظرسنجی قرار بگیرد.

فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی نیز که نماینده سینمای ایران در اسکار 2022 است در این نظرسنجی در شاخه بهترین فیلمنامه در رتبه 5 و در شاخه بهترین فیلم بین المللی سال در رتبه 10 جای گرفته است.

نتایج نظرسنجی نشریه ایندی وایر از 187 منتقد و روزنامه نگار سینمایی از این قرار است: بهتری فیلم 1- قدرت سگ/ 2- ماشیم منو بران/ 3- پیتزا لیکوریس/ 4- بدترین آدم دنیا/ 5- مموریا/ 6- گزارش فرانسوی/ 7- فرار/ 8- مامان کوچک/ 9- گذر/ 10- C`mon C`mon بهترین کارگردانی 1- جین کمپیون (قدرت سگ)/ 2- ریوسوکی هاماگوچی (ماشین منو بران)/ 3- آپیچاتپونگ ویراستاگول (مموریا)/ 4- دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های سال سینما از نگاه 187 منتقد بین المللی

برترین های سال سینما از نگاه 187 منتقد بین المللی