مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-14بين الملل

رای الیوم: مذاکرات وین به نتیجه برسد یا نرسد، ایران برنده بازی است


یک روزنامه عربی فرامنطقه ای با ذکر چند دلیل می نویسد، چه مذاکرات وین به نتیجه برسد و چه شکست بخورد این ایران ایران است که برنده بازی خواهد بود.

- یک روزنامه عربی فرامنطقه ای با ذکر چند دلیل می نویسد، چه مذاکرات وین به نتیجه برسد و چه شکست بخورد این ایران ایران است که برنده بازی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در گزارشی به قلم عبدالباری عطوان، نویسنده سرشناس جهان عرب و سردبیر این روزنامه نوشت: هیچ مسئول امنیتی و نظامی در اسراییل وجود ندارد مگر اینکه ایران را به حمله گسترده علیه نیروگاه های هسته ای زمینی و زیرزمینی آن تهدید کرده باشد؛ این تهدیدها با نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم آغاز می شود و به بنی گانتس، وزیر جنگ و آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش این رژیم می رسد.

هدف از این تهدیدها تنها یک چیز است، نجات آبروی آمریکا و مجبور کردن مقامات ایران به دادن امتیازات برای احیای استخوان های پوسیده برجام و باقیمانده آن است.

در این تحلیل آمده است: عجیب ترین این تهدید ها تهدید رییس موساد است که گفته بود به هر بهایی که شده است اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهد داد؛ این تهدیدات ما را یاد حرف های شش سال پیش عادل الجبیر، وزیر خارجه پیشین عربستان می اندازد که گفته بود بشار اسد چه با صلح و چه با جنگ حکومت را تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای الیوم: مذاکرات وین به نتیجه برسد یا نرسد، ایران برنده بازی است

رای الیوم: مذاکرات وین به نتیجه برسد یا نرسد، ایران برنده بازی است