مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-14اقتصادي

پرداخت 80 میلیون تومان کمک هزینه درمانی مددجویان ایلامی در ماه گذشته


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در ماه گذشته حدود 80 میلیون تومان کمک هزینه درمانی مددجویان بیمارستان امام که جراحی انجام دادند به حساب بیمارستان واریز شد.

- معصومه شاهماری معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طبق سامانه ثبت اطلاعات تعداد 4884 نفر عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر در 11 شهرستان استان ایلام داریم.

وی با بیان اینکه اصلی ترین کاری که جمعیت هلال احمر در چند سال گذشته انجام داده تشکیل و راه اندازی خانه هلال است افزود: سیاست خانه هلال این بود که امکان دسترسی به مناطقی که مسافت طولانی دارند و امکان حضور در آن مناطق به طور مداوم وجود ندارد، این خانه راه اندازی و مردم مناطق می توانند اصلی ترین هدف هلال احمر که آموزش امداد و کمک های اولیه و سایر اقدامات است بهره مند شوند.

معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر تعداد 69 خانه هلال فعال در سطح استان داریم که از ابتدای سال تاکنون تعداد 128 نفر آموزش متفرقه و تعداد 1363 نفر آموزش امداد و کمک های اولیه در حوزه داوطلبان در این خانه هلال انجام شده است.

وی افزود: در زمان بهره مند و تعداد 233 نفر دستگاه اکسیژن ساز استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 میلیون تومان کمک هزینه درمانی مددجویان ایلامی در ماه گذشته

پرداخت 80 میلیون تومان کمک هزینه درمانی مددجویان ایلامی در ماه گذشته