مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-14سياسي

برگزاری رویداد استارتاپی کاراصنعت در زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری رویداد استارتاپی کاراصنعت 4 با هدف بررسی چالش های فناورانه صنعتی به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در بخش های مختلف، اظهار کرد: یکی از برنامه های اتاق برگزاری استارتاپ ها و رویدادهایی با محوریت ارتباط بین صنعت و کسب و کارهای نوین و فناوری می باشد.

وی از برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت 4 با حضور تیم هایی از سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: این رویداد بر اساس برنامه ریزی انجام شده 24 الی 26 آذر ماه در محل اتاق بازرگانی زنجان با محوریت صنایع فناور و و با هدف پاسخگویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی با حضور داورانی از زنجان و سراسر کشور برگزار می شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان پاسخگویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی و حمایت از ایجاد استارتاپ های صنعتی مسئله محور را از جمله اهداف این رویداد عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه و تامین مالی برای طرح های نوآورانه صنعتی نیز از دیگر اهداف این رویداد می باشد.

یگانه فرد صنعت انرژی برق و الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت نرم افزار و اینترنت اشیا و صنایع شیمیایی را ازجمله حوزه های فناوری در این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد استارتاپی کاراصنعت در زنجان

برگزاری رویداد استارتاپی کاراصنعت در زنجان