مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-14ورزشي

مینی فوتبال بانوان به خط پایانی رسید


رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: اولین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان به میزبانی شهر شیراز برگزار شد و پیشگامان صدرا به مقام قهرمانی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک فطرت گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور 8 تیم از شیراز در ورزشگاه حافظیه شیراز به میزبانی هیئت ورزشهای همگانی استان فارس و همکاری هیات فوتبال شیراز برگزار شد به ترتیب تیم های پیشگامان صدرا مقام اول ادمون مقام دوم و ستار ساز نگین پاکدل مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

پاک فطرت با بیان اینکه کمتر از یکسال هست کمیته مینی فوتبال در هیئت ورزش های همگانی استان فارس شکل گرفته خوشبختانه توانسته ایم چندین دوره مسابقات مختلف در شیراز و دیگر شهرستانهای فارس برگزار کنیم که از جمله مسابقات مینی فوتبال قهرمانی آقایان در شیراز، مسابقات مینی فوتبال کارکنان دولت، چندین دوره مسابقات رده های سنی مختلف در شهرستان های فارس وامروز هم شاهد مسابقات مینی فوتبال بانوان در شهر شیراز بوده ایم که با استقبال خوب ورزش دوستان و فوتبالیست های خانم روبرو شد.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس افزود: امید است در آینده  بتوانیم مسابقات بانوان را در تمامی شهرستان های فارس برگزار کنیم چرا که این رشته مفرح مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینی فوتبال بانوان به خط پایانی رسید

مینی فوتبال بانوان به خط پایانی رسید