مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-14سياسي

طرح رتبه بندی معلمان فردا به تصویب مجلس می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، - رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون متبوعش، گفت: این طرح فردا به تصویب مجلس می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که درخصوص مسائل، مشکلات و اولویت های آموزش و پرورش بود، گفت: یکی از دغدغه های اعضای کمیسیون این بود که با توجه به شروع انتصابات در آموزش و پرورش، دغدغه ها و ملاحظات در نظر گرفته شود تا این تغییرات به نفع آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: موضوع دیگری که در نشست امروز کمیسیون مطرح شد این بود که کل لایحه رتبه بندی معلمان سریع و فوری و نهایتاً تا فردا تصویب شود تا با تشکیل هیئت های ممیزی، معلمان در رتبه واقعی علمی و پژوهشی خود قرار گیرند و معلمان رتبه بندی شوند.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در این نشست همچنین درخصوص اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم، توسعه زیرساخت های آموزشی و افزایش سرانه آموزشی در کشور نیز بحث و گفتگو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی معلمان فردا به تصویب مجلس می رسد

طرح رتبه بندی معلمان فردا به تصویب مجلس می رسد