مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-14ورزشي

اخلاق محوری اولویت وکلا باشد/ استقلال وکیل در گرو استقلال نهاد وکالت است


رییس هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به اینکه برای موفق شدن راهی جز صداقت و درستی نیست، گفت: اخلاق محوری باید اولویت نخست وکلا باشد.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به اینکه برای موفق شدن راهی جز صداقت و درستی نیست، گفت: اخلاق محوری باید اولویت نخست وکلا باشد.

رییس هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان در نشست مشترک با کارآزموزان شرکت کننده در کارگاه مقدماتی کارآموزی این کانون با اشاره به اینکه شما باید به عنوان کارآموزان وکالت، قدر خود و لحظات کارآموزی و آنچه در این مدت می آموزید را بدانید، اظهار کرد: آنچه ضروری است این است که شما نیز در شغل وکالت مانند هر شغل دیگری باید در این حرفه کسب تجربه کرده و اخلاق حرفه ای را رعایت کنید.

غلامرضا اتحادیه با بیان اینکه وکیل نسبت به موکل، محاکم قضایی و دادگاه ها و کانون وکلا، مسئولیت دارد، افزود: شناخت دقیق قوانین و مقررات انتظامی و پرهیز از تخلفات نخستین مرحله حرکت به سمت حرفه ای شدن در این شغل حساس و مهم است.

رییس کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری گلستان نیز در این نشست ضمن تبریک به کارآموزان جدید، وکالت را حرفه ای مقدس و کانون وکلای دادگستری را کهن ترین نهاد مدنی کشور برشمرد و عنوان کرد: از امروز علاوه بر مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق محوری اولویت وکلا باشد/ استقلال وکیل در گرو استقلال نهاد وکالت است

اخلاق محوری اولویت وکلا باشد/ استقلال وکیل در گرو استقلال نهاد وکالت است