مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-14دانش

تصویب کلیات طرح افزایش دانشجویان و متخصصین پزشکی درشورایعالی انقلاب فرهنگی


شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیات طرح افزایش دانشجویان و متخصصین حوزه های پزشکی را تصویب و ستاد نقشه جامع علمی کشور را موظف کرد در مدت 10 روز با هماهنگی وزارت بهداشت جزییات این طرح را بررسی و به جلسه بعدی شورا اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در جلسه عصر روز سه شنبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد، پس از سخنان موافقان و مخالفان ماده واحده طرح افزایش دانشجویان و متخصصین حوزه های پزشکی، کلیات این طرح به تصویب اعضا رسید.

شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیات طرح افزایش دانشجویان و متخصصین حوزه های پزشکی را تصویب و ستاد نقشه جامع علمی کشور را موظف کرد در مدت 10 روز با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جزییات این طرح از جمله تعداد دقیق افزایش دانشجویان دوره های عمومی و تخصصی پزشکی را بررسی و به جلسه بعدی شورا اعلام کند.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کمبود پزشک عمومی و متخصص و نیز توزیع ناعادلانه پزشکان در کشور اتفاق نظر داشته و تاکید داشتند که با توجه به پیش بینی ها درباره افزایش میانگین سنی جمعیت و نیز مولفه هایی مثل بالا بودن نرخ حوادث طبیعی در کشور، نیاز جامعه به پزشک در آینده بیش از امروز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح افزایش دانشجویان و متخصصین پزشکی درشورایعالی انقلاب فرهنگی

تصویب کلیات طرح افزایش دانشجویان و متخصصین پزشکی درشورایعالی انقلاب فرهنگی