مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-14اقتصادي

97 درصد جمعیت هدف سرپل ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند


معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: 97 درصد جمعیت هدف سرپل ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

- محسن مرادی در گفتگو با هم اکنون سه نفر بستری بوده و تعداد تست های مثبت به صورت روزانه میانگین 2 الی چهار نفر مثبت است.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، تصریح کرد: 97 درصد جمعیت هدف سرپل ذهاب نوبت اول و 76 درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

مرادی با اشاره به تزریق دز سوم واکسن کرونا در سرپل ذهاب، گفت: 2 هزار و 395 نفر نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده و هیچ کمبود واکسنی در سرپل ذهاب وجود ندارد.

وی بیان کرد: نگرانی موجود در سرپل ذهاب بر اساس تجربه آن است که با بهبود وضعیت کرونایی عادی انگاری در جامعه آغاز و براثر همین رعایت نکردن پیک جدید مجدداً آغاز شود و بخصوص با پدید آمدن سویه جهش یافته در نقاط مختلف جهان عادی انگاری باعث بدتر شدن وضعیت کرونایی در شهرستان می شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد:، استفاده حداکثری از فضای مجازی و راه اندازی پویش من واکسن می زنم، واکسیناسیون سیار در روستاها و مکان های مختلف، تعیین ناظرین ستادی برای خانه های بهداشت و نظارت بر طرح واکسیناسیون کرونا، اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در افزایش پوشش واکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد جمعیت هدف سرپل ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

97 درصد جمعیت هدف سرپل ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند