مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 18:302021-12-14سياسي

امام جمعه قشم: مشکل واحدهای تولیدی قشم درون بخشی است/ خودتحریمی نکنید


عمده مشکلات واحدهای تولیدی قشم مربوط به مشکلات درون بخشی است که خودتحریمی، نبود جسارت، روحیه جهادی و توان مدیریتی برای حل مشکلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی عصر سه شنبه در جلسه رفع موانع تولید بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولین فراموش کرده اند که برای رفع مشکل آمده اند و مرتبا با استناد به بخشنامه ها و قوانینی که خود برای تسهیل در امور ایجاد شده اند، از انجام کار یا گره گشایی سر باز می زنند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید با روحیه جهادی و حذف بوروکراسی اداری، راهکارهای لازم برای حل مشکلات واحدهای صنعتی را ایجاد کنند، افزود: حالا که کشور با تحریم های ظالمانه روبروست، نباید با خودتحریمی و بی مدیریتی، زمینه ورشکستگی کارخانجات و واحدهای تولیدی و همچنین بیکاری و کاهش درآمدهای مردم را رقم زد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: از مسئولین درخواست داریم اگر نمی توانند کاری برای مردم و تولیدکننده ها انجام دهند، لااقل از پاسکاری و از این اتاق به آن اتاق فرستادن مردم جلوگیری کنند.

امید مهدوی مجد بیان کرد: اگر مسئولی می خواهد خدمت کند، در جایگاه خود باقی بماند و با تمام توان و ظرفیت، وقت خود را برای مردم بگذارد؛ در غیراینصورت مردم را معطل نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: مشکل واحدهای تولیدی قشم درون بخشی است/ خودتحریمی نکنید

امام جمعه قشم: مشکل واحدهای تولیدی قشم درون بخشی است/ خودتحریمی نکنید