مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-14بين الملل

حمله به یکی از اعضا حمله به همه اعضا است


کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی چهل و دومین نشست سران تاکید کردند حمله به یکی از اعضای شورای همکاری حمله به تمامی اعضا تلقی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شورای همکاری خلیج فارس پس از نشست سران خود در ریاض در بیانیه پایانی تاکید کرد که هرگونه حمله به یکی از کشورهای عضو این سازمان، حمله به تمامی اعضای آن تلقی خواهد شد.

در بیانیه پایانی چهل و دومین اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس که توسط نایف فلاح الحجرف دبیر این شورا قرائت شد، سران کشورهای عربستان سعودی، امارات، قطر، کویت، عمان و بحرین بر ماده 2 توافقنامه دفاع مشترک تاکید کردند که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس هرگونه حمله به یکی از اعضا را حمله به همه اعضا می داند و هرگونه تهدید به یکی از اعضا را تهدید برای همه اعضا تلقی می کند.

در این اجلاس همچنین آنچه در مورد تعهد کشورهای عضو به اقدام جمعی برای مقابله با همه تهدیدها و چالش ها تصریح شده بود، تجدید شد.

در بیانیه پایانی اجلاس بر اهمیت و ارتقای نقش زنان، جوانان و تحول دیجیتال در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تاکید شد.

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی امشب در سخنرانی مراسم افتتاحیه چهل و دومین اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس ادعا کرد از تلاش های نماینده سازمان ملل در امور ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به یکی از اعضا حمله به همه اعضا است

حمله به یکی از اعضا حمله به همه اعضا است