مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-14بين الملل

واکنش رییس مجلس سوریه به طرح نفتالی بنت


«حموده صباغ» رییس مجلس سوریه سه شنبه شب در واکنش به طرح جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی گفت که آزادسازی کامل خاک این منطقه، آزادی اسیران و بازداشت شدگان در زندان های رژیم اشغالگر در راس مبارزات مردم سوریه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صباغ طی سخنانی به مناسبت چهلمین سالروز تصمیم شوم رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق جولان اشغالی عربی سوریه گفت: شهروندان سوری در جولان اشغالی به هویت خود در برابر اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی پایبند هستند.

سخنان صباغ چند روز پس از آن بیان شد که رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صدد احداث 2 شهرک جدید شامل 12 هزار واحد شهرک نشینی در جولان اشغالی است.

این تصمیم رژیم صهیونیستی در حالیست که سازمان ملل متحد 19 آذر ماه 1400 قطعنامه ای را تصویب و اعلام کرد:اقداماتی که رژیم اشغالگر اسراییل با هدف تغییر ماهیت و وضعیت حقوقی جولان سوریه انجام می دهد یا انجام خواهد داد، باطل و بی اثر بوده و نقض آشکار قانون حقوق بین الملل است.

149 کشور به قطعنامه ای علیه رژیم صهیونیستی با عنوان جولان اشغالی سوریه رای مثبت دادند و در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا به این قطعنامه رای منفی دادند و رأی 23 کشور نیز به این قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس مجلس سوریه به طرح نفتالی بنت

واکنش رییس مجلس سوریه به طرح نفتالی بنت