مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-14اقتصادي

بانک های خصوصی استان سمنان موظف به مشارکت در رونق تولید شدند


استاندار سمنان با اشاره به اینکه بانک های خصوصی استان نیز موظف به پرداخت تسهیلات رونق تولید شدند، گفت: 15 بانک خصوصی در این طرح همراه استانداری خواهند شد.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه علاوه بر بانک های دولتی، بانک های خصوصی نیز موظف به نقش آفرینی در زمینه رونق تولید هستند، تاکید کرد: 15 بانک خصوصی در سراسر استان سمنان باید از این پس تسهیلات رونق تولید را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه این تصمیم با هدف رشد اقتصادی استان سمنان گرفته شده و از این پس بانک های خصوصی نیز موظف به پرداخت تسهیلات و راه اندازی دو واحد تولیدی راکد هستند، افزود: با این کار می خواهیم در واقع از تمام ظرفیت های استان برای رونق تولید و حفظ اشتغال بهره بگیریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه رشد هشت و نیم درصدی برای سال آتی استان در نظر گرفته شده در نتیجه باید از همه ظرفیت ها برای تحقق آن استفاده کنیم، گفت: تمرکز بر واحدهای صنعتی، معدنی و صادرات در کنار بهره وری و تولید موضوعاتی هستند که این رشد را محقق می سازند.

هاشمی با بیان اینکه واحدهای تولیدی به منظور توسعه استان، صادرات خود را از گمرک استان انجام دهند، تاکید کرد: برخی واحدها هستند که صادرات خود را از مبادی خارج از گمرک صورت می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های خصوصی استان سمنان موظف به مشارکت در رونق تولید شدند

بانک های خصوصی استان سمنان موظف به مشارکت در رونق تولید شدند