مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:152021-12-14سياسي

آزادسازی اراضی تصرفی کشاورزی در بروجرد


فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان گفت: با هدف جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز دو هزار و 200 مترمربع از اراضی کشاورزی روستای دهریز شهرستان بروجرد توسط یگان حفاظت امور اراضی آزادسازی شد.

- سرهنگ همایون بخشی امروز 23 آذرماه، اظهار کرد: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی 5 مورد قلع وقمع شامل 4 مورد بنا و یک مورد دیوارچینی، با حکم مسئول قضایی، همکاری نیروی انتظامی و سایر ادارات ذی ربط صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در جهت اهداف عدالت محور و پاسداری از امنیت غذایی و حفاظت از اراضی کشاورزی بروجرد که به واسطه شرایط آب و هوایی مناسب و مستعد گردشگری همواره مورد توجه سودجویان و ساخت وسازهای غیرمجاز بوده است، قلع وقمع بناهای غیرمجاز و اعاده به وضعیت اولیه با جدیت دنبال می شود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان خاطرنشان کرد: از همه صاحبان ساخت وسازهای غیرمجاز می خواهیم با جهاد کشاورزی همکاری کنند و زمین های تغییر کاربری داده شده غیرمجاز را به وضعیت اولیه زراعی و باغی بازگردانند زیرا همه اراضی که غیرقانونی تغییر کاربری شده اند شناسایی می شوند حکم قانونی برای آن ها صادر و اجرا خواهد شد.

بخشی ادامه داد: همچنین با توجه به هزینه های گزاف مالی، از مردم انتظار داریم پیش از هرگونه تغییر کاربری یا خرید ملک و زمین نسبت استعلام و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی اراضی تصرفی کشاورزی در بروجرد

آزادسازی اراضی تصرفی کشاورزی در بروجرد