مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-14اقتصادي

پای اپلکیشن ها به مدیریت پسماند پایتخت باز شد


معاون شهردار تهران از طراحی اپلیکشین های جمع آوری و تفکیک زباله خبر داد و گفت: به این ترتیب مردم با کمک اپ های جمع آوری پسماند، بخشی از زباله های خود را مدیریت می کنند.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس: شیوه جمع آوری پسماند تهران از ابتدای تشکیل مدیریت شهری ششم مورد انتقاد جدی اعضای شورای شهر قرار گرفت و آنها خواستار تغییر روند مدیریت پسماند در تهران شدند.

بنابر سیاست های پسماند در دوره پنجم شهری طی مدت 4 سال، بر طبق طرح کاپ برای نوسازی مخازن زباله اقدامی نشده بود و برخی از محلات به سمت کاهش مخازن رفته بودند، این مساله باعث پراکنش زباله ها در سطح شهر و افزایش زباله گردی شده بود.

ایده کاهش مخازن به منظور اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا با اجرای ناقص در این کلانشهر معضل آفرین شده بود و مدیران شهری تازه نفس در دوره ششم به فکر تکمیل این چرخه افتادند.

  مدیریت پسماند به داخل خانه شهروندان منتقل می شود جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس،در واکنش به انتقادات موجود و ایده جمع آوری مخازن زباله که در برنامه جامع مدیریت پسماند دیده شده است، گفت: شکل جمع آوری پسماند با کاهش تعداد مخازنی که در درون شهر داریم باید تغییر یابد، اما این کار با یک شیوه کامل اجرای عملیات جمع آوری پسماند ممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای اپلکیشن ها به مدیریت پسماند پایتخت باز شد

پای اپلکیشن ها به مدیریت پسماند پایتخت باز شد