مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-14حوادث

2 کشته در انفجار کپسول های هلیوم


انفجار شدید در مغازه نگهداری سیلندرهای گاز در خیابان زمزم تهران منجر به مرگ دو نفر و تخریب ساختمان و آسیب شدید به چندین خانه و خودرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 18:44 یکشنبه حادثه انفجار شدید یک ساختمان در محله قلعه مرغی، خیابان زمزم، به سامانه 125 اعلام شد و در کمتر از سه دقیقه مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این حادثه گفت: با حضور در محل مشخص شد انفجار در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه 200 متری رخ داده که به گفته همسایه ها همان روز به عنوان کارگاه شارژ و نگهداری سیلندر شروع به کار کرده بودند و چندین سیلندر کوچک و بزرگ اکسیژن، استیلن و هلیوم در محل نگهداری وجود داشت.

بر اثر این انفجار طبقه همکف و بخشی از طبقه بالایی تخریب وهمچنین مغازه مجاور ساختمان کاملاً تخریب شده بود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر شدت انفجار شیشه های چندین ساختمان مقابل و کناری ملک نیز شکسته شده بود گفت: بر اثر این انفجار آتش سوزی رخ داده بود که بلافاصله مهار شد.

وی با اشاره به انجام عملیات جست و جو و نجات گفت: 2 نفر که زیر حجم زیادی از آجر و خاک مدفون شده بودند بیرون کشیده شدند اما به تأیید عوامل اورژانس هر دونفرجان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته در انفجار کپسول های هلیوم

2 کشته در انفجار کپسول های هلیوم